Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Πυροσφραγίδα (No 3)

Εδώ και αρκετό καιρό δέχομαι email από συναδέλφους μελισσοκόμους για την πυροσφραγίδα που έχω κατασκευάσει. Με ρωτούν από πού έχω αγοράσει τα γράμματα, πως τα έχω σκαλίσει και γενικότερες απορίες για την κατασκευή της πυροσφραγίδας. Αναγκάζομαι μετά από όλα αυτά να παραθέσω μια φωτογραφία της χάλκινης κεφαλής της πυροσφραγίδας όπου φαίνεται καθαρά το σκάλισμα των γραμμάτων, αλλά και ένα βιντεάκι απο τον χώρο εργασίας μου όπου φαίνεται η εργαλειομηχανή (CNC Mazak) που τα σκάλισε για να δείτε περί τίνος πρόκειται.

6 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Σπύρο ένα τέτοιο εργαλείο είδα στα Χανιά σε αυτόν που φτιάχνει τις βανιλομηχανές.Είπα και ΄γώ να το αγοράσω αλλά μου έπεφτε λίγο ακριβό χαχαχαχα

beelovers είπε...

καλό το βίντεο. Μπορείς να αναλάβεις να μου φτιάξεις την κεφαλή? Αν ναι πόσο θα πάει το μαλί ?

Σταύρος Χαμπάκης είπε...

καλή δουλειά, αναλαμβάνεις να φτιάξεις μόνο τον χαλκο, να σου στείλω τον κωδικό;

beelovers είπε...

δεν πήρα απάντηση στο ερωτημά μου

Σπύρος Σφήκας είπε...

Φίλοι μου με μεγάλη μου χαρά θα ήθελα να σας εξυπηρετήσω αλλά αυτό το διάστημα δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να σημειώσω ότι η κεφαλή θέλει τουλάχιστον δυόμιση ώρες στο CNC για να σκαφτεί χρόνος που δεν εξοικονομείτε εύκολα σε βιομηχανικό περιβάλλον νομίζω ότι καταλαβαίνετε τι εννοώ. Όταν θα υπάρξει η δυνατότητα θα ενημερώσω του φίλους που έδειξαν ενδιαφέρον. Μάρκο ακριβά μηχανήματα για εξειδικευμένες εργασίες.

Σταύρος Χαμπάκης είπε...

Euxaristoume, otan mporeseis enimerwse