Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Cumavar vs Varroa



Σε αυτή την ανάρτηση θα αναφερθώ σε κάτι για το οποίο έχω γράψει παλιότερα και αφορά την καταπολέμηση της varroa με χημικά σκευάσματα. Αναφέρομαι στο σκεύασμα Cumavar προϊόν της εταιρία Apilab από την Αργεντινή που τις τελευταίες ημέρες ήρθε στα χέρια μου. Πρόκειται για ταινίες PVC εμποτισμένες με coumaphos 8.5% που τοποθετούνται ανάμεσα στα τελάρα και καταπολεμούν την varroa κατά 99% σύμφωνα με την παρασκευάστρια εταιρία. Διαβάζοντας λοιπόν τις οδηγίες χρήσης στο κουτί συσκευασίας διαπιστώνω ότι πρόκειται για ένα σκεύασμα που είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και μιλάω για τις ταινίες CheckMite+ της Bayer που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά. Το Cumavar θα έλεγα ότι είναι και πιο ελαφρύ αφού περιέχει 8,5% coumaphos ενώ το CheckMite+ περιέχει 10% και δεν ξέρω αν φταίει αυτό, αφού έχω ακούσει παράπονα από συναδέλφους για απώλειες βασιλισσών από το CheckMite+. Το σημαντικότερο όμως όλων στις δύσκολες μέρες που περνάμε είναι το κόστος που επωμίζεται ο Έλληνας μελισσοκόμος για την θεραπεία των μελισσών του από την varroa και που στην προκειμένη περίπτωση γέρνει συντριπτικά υπέρ του Cumavar, αλλά και την αδιαφορία του ελληνικού κράτους να τον προστατεύσει δίνοντάς του φθηνά φάρμακα. Μπορεί κάποιοι συνάδερφοι να είναι γνώστες του Cumavar αν παρόλα αυτά κάποιος φίλος θέλει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το
-->προϊόν ας έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μου.

9 σχόλια:

evangelos naxios είπε...

Συγχαρητηρια,εαν το κρατος μας,οι πολιτικοι μας ειχαν την ευαισθησία καποιων μελισσοκομων,δεν θα ειμασταν ετσι οπως μας καταντησαν οι κολοπολιτικοι μας θα ειμασταν Ν.Ζηλανδια,Λουξεμβουργο,Σκανδιναβικεςχωρες.....

evangelos naxios είπε...

Σπυρο,μελετησα το μπλοκ σου και μου αρεσε παρα πολυ η δουλεια σου,το μελισσοκομειο σου ,ο χωρος ο περιφραγμενος,ιδιοκτητος ειναι???πολυ ωραιες αναρτησεις.....

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Σπύρο το συγκεκριμμένο σκεύασμα μου το έφερε φίλος από την Αλβανία με 25 € το κουτί.
Για την βαρρόα είναι καλό.
Ποιά είναι η τιμή του εδώ,μήπως ξέρεις ?

Σπύρος Σφήκας είπε...

Ευάγγελε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ο χώρος ναι είναι ιδιοκτητος. Φώτη το κουτί με 20 ταινίες μπορώ να σου το βρώ με 26 euro 1.3 euro η ταινία.

Mesologgi bee είπε...

Σπύρο χρόνια πολλά για την γιορτή σου έστω και καθυστερημένα.Το Gumavar το έχω χρησιμοποιήσει και εγώ με άριστα αποτελέσματα. Το παράδοξο είναι ότι στοιχίζει το 1/3 της τιμής του νόμιμου και το κράτος κοιμάται με τα τσαρούχια ή τα παίρνουν από τους Γερμανούς κατ΄ εξακολούθησει. Καλές Γιορτές

Mustafa Yılmaz είπε...

paylaşımicin teşekürler

Melissocosmos είπε...

Να προσθέσω κι εγώ ότι είναι έτσι όπως τα λέει ο Σπύρος.
Το Cumavar κάνει εξαιρετική δουλειά για την Βαρρόα και είναι ότι είναι και το τσεκ μαιτ, μόνο που είναι 3 φορές πιο φτηνό.

Ανώνυμος είπε...

Το εχω δοκιμασει με αριστα αποτελεσματα και σε πολυ καλη τιμη
Κουκος Αντωνης Αγρινιο

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σπυρο χροννια πολλα και καλη χρονια να εχουμε..σ"ευχαριστω για το ενδιαφερον σου... δεν το εχω δοκιμασει το συγκεκριμενο. εγω βαζω κατι ταινιες υποκαπνισμου και πιστευω πως κανουν δουλειτσα. ομως φετος τα μελισσια δεν λενε να ξεγονεψουν οποτε οτι και να βαλεις δεν γινετε αποτελεσματικη θεραπεια..