Βασανιστήριο και αυτό το βάψιμο της λαμαρίνας των καπακιών. Με ότι και αν τα έχω βάψει μετά από δύο- τρία χρόνια αρχίζουν και ξεφλουδίζουν. Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν κάποια μίνιο δύο συστατικών αλλά και με αυτά δεν έχω μείνει ευχαριστημένος. Φέτος αγόρασα μερικά καινούρια σώματα και καπάκια και αφού τα έβρασα σε λινέλαιο ήρθε η ώρα να βάψω τις λαμαρίνες των καπακιών. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω δυο καινούρια προϊόντα , το ένα είναι ελληνικής προέλευσης και είναι ένα αστάρι αλουμινίου και γαλβανιζέ της ΒΙΒΕΧΡΩΜ , και το άλλο ένα προϊόν εισαγωγής δύο συστατικών της εταιρίας SIGMA με την επωνυμία SIGMACOVER ALUPRAIMER. Αφού λοιπόν έτριψα με στυπόχαρτο και καθάρισα με διαλυτικό νίτρο τις λαμαρίνες προχώρησα στην εφαρμογή των δύο προϊόντων. Τα αποτελέσματα θα τα δω στο μέλλον οπότε ας κάνω υπομονή. Όσον αφορά το δεύτερο εισαγόμενο προϊόν αυτό είναι αβάντζα από την εποχή που δούλευα στην κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου , ίσως του μεγαλύτερου και πρωτοποριακότερου έργου που έχει γίνει ποτέ στην σύγχρονη Ελλάδα. Μία πενταετία στην κατασκευή μίας γέφυρας που θα την θυμάμαι για πάντα στην ζωή μου , και που σήμερα έχω την πολυτέλεια και την τύχη να την θαυμάζω κάθε μέρα από την βεράντα του σπιτιού μου!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
Σπυρο εισαι διπλα τυχερος.1)Εργαστησες σε ενα εργο που ολοι θα ηθελαν να εργασθουν και 2) το βλεπεις καθημερινα.Οταν περασα την γεφυρα ενοιωσα δεος,ειναι απιστευτη κατασκευη.Καποια φορα που θα εχω χρονο θα ηθελα να τη διασχισω με τα ποδια.Αληθεια με τα ποδια πληρωνεις διοδια?Με το αυτοκινητο που περασα ακομα τσουζω.
Πράγματικά μεγάλο έργο που καμάρωνα όταν φτιαχνόταν αλλά από τότε δεν έχω καταφέρει να την περάσω.Στό θέμα με το βάψιμο των καπακιών έχω δοκιμάσει το αστάρι της βιβεχρώμ 2-3 χρόνια και δεν έχει πρόβλημα μέχρι τώρα(όχι σε καπάκια).Το 1980 έφτιαξα ένα πτυσόμενο τροχόσπιτο με εξωτερική επένδυση φύλλο αλουμινίου.Τότε μου είχε δώσει ενας γείτονας ενα primer και το πέρασα.Μέχρι σήμερα ορισμένα κομμάτια αλουμινίου που έχουν μείνει δεν βγαίνει το χρώμα με τίποτα.Το τροχόσπιτο όταν πήρα μετάθεση το κατέβασα στην Πάρο(πού να ξέρω τί γίνετε εδώ)και τ αποτέλεσμα ήταν τον Απρίλιο του 1985 ο Σορρόκος να το κάνει 3 τούμπες και να γίνει κομμάτια.
Όχι με τα πόδια δέν πληρώνεις διόδια αλλά θέλεις μία ώρα περίπου για να την περάσεις, εύχομαι κάποια στιγμή να σου δωθεί η ευκαιρία να την περάσεις και με τα πόδια αξίζει τον κόπο. Μάρκο έχω ελπίδες ότι αυτό το alupraimer θα κάνει καλή δουλειά, θα δούμε στο μέλλον.
Σπύρο θα έχεις να διηγείσαι με καμάρι στα παιδιά και στα εγγόνια σου για ό,τι προσέφερες στην κατασκευή του μεγαλυτέρου έργου της χώρας μας,αλλά το πιο σπουδαίο είναι ότι την αγναντεύεις από την βεράντα του σπιτιού σου.Τέλειο.-
Ιστολόγιο Ελληνικά okuyun.Dil εργαλεία για την Ελληνική ekleyin.Bizde στη συνέχεια, κάντε κλικ στον τίτλο κομματιού θα okuyabilelim.Önce Αγγλικά.
Δημοσίευση σχολίου